söndag 19 september 2010

Lawrence!

Hej! Jag är i Lawrence, Kansas just nu! Lawrence är just gorgeous! Jag vill bo här! Lite random statements:

-Bokaffärer här är underbara!
-Det fanns ett café i bokaffären som man fick ta med böcker från affären till (innan man köpt dem)
-Jag hade en caffe latte med jordgubbssmak i samma café
-Den var god
-Jag ska börja dricka kaffe
->The Dharma Bums<, >Maggie Cassidy<, och >Jeff Buckley-Live in Chicago< inköptes
-Affärer här har husdjur - katter som bor där
-Om katten sitter på skivorna i skivaffären Lovegarden får man INTE flytta den
-Det finns en bhuddistik affär
-Den har en massa coola affischer, stickers, väskor, doftljuspinnar, younameit
-Den är världsbäst
-Urban Outfitters är coolaste klädaffären alla kategorier.
-Det fanns en mugg med the Cheshire Cat från Alice in Wonderland. När man drack varm dryck i den försvann katten och kvar var hans smile :) (ni coolingar har vett att läsa vet vad jag pratar om - känn dig något utpekad Rania ;P läste du verkligen Animal Farm)
-Jag spenderade 155 dollar där
-Det finns en risk att jag blir pank här.
-Det är svårt att skriva åäö igen när man substituerat med aao i mer än en månad.
-De har en jättefin main street
-Alla hus är jättegulliga gamla västerntegelhus
-Gränderna är jättecoola
-JAG ÄLSKAR LAWRENCE!!!!

5 kommentarer:

  1. låter super! :) Har du fått igång skype än? :)

    SvaraRadera
  2. Haha känner mig smått utpekad.

    Är du galen ska du verkligen börja dricka kaffe !?!? ;)

    Nepp har inte läst den än, har du?

    SvaraRadera
  3. Annaaaaaaaaaaa :D nu har jag äntligen hittat din blogg. lovar att följa den slaviskt helt frivilligt, tjoho. låter som att du har det underbart och jag kan inte låta bli att avundas! och härligt att du demonstrerar, heja obama säger jag! massa kramar från mig.

    SvaraRadera
  4. Lawrence verkar helt underbart ju! Ska till Paris om en vecka och jämföra………

    SvaraRadera
  5. Kaffe latte kan allt vara gott emellanåt^^ vilka fina bilder du har lagt upp, måste vara ganska otroligt att vara i landskap man bara sett på film förut haha =)får se om jag och Rania kanske kan komma efter studenten, vore riktigt kul, USA är ju ett drömresemål :)

    SvaraRadera