tisdag 14 september 2010

Denver Flygresa Typ

Ni kan klicka pa bilderna for att fa dem storre...Provar ladda upp lite bilder nu bara, ska forsoka fa fram lite mer. Det ar mycket jobb for att fa bilder pa bloggen just nu, dock, eftersom jag forst maste ladda dem till min dator fran kameran och sedan ta usb med bilderna jag vill ha, och plugga in i datorn har och sen upp pa bloggen. Nasta gang vi ar i Walmart ska jag forsoka komma ihag sladden. :)Den oversta bilden ar av det pyttelilla planet med bara ett sate pa var sida om mittgangen. Det ar sa synd att vi inte fick ta bilder fran miniplanet, eftersom det var ungefar det vackraste jag nagonsin sett med multifargade akrar i jatterosaorange skymningssken och solen som gick ner bakom gigantiska Klippiga Bergen. Nar jag gick av planet i Denver visste jag att jag hade gjort ratt i att aka som utbytesstudent :):).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar