lördag 4 september 2010

In the blue and silent sunrise

Kom nyss hem efter att ha sprungit 6 miles (9.656064 km) i morgonljuset. Jag har utvecklats jattemycket! - jag springer ca 1 svensk mil med samma hastighet som jag brukade springa 2,5 km pa rundan hemma! :):)

Vi var forresten pa the Rock Chalk Roadshow som ar promotion for KU (University of Kansas). Det verkar vara ett jattebra universitet! Hehe, har kollat upp att de har utbyte med Uppsala universitet :) . Det ligger i Lawrence, i Kansas nordostra horn, och alla bara alskar Lawrence och sager att det ar varldens vackraste plats...Dee's van sa att hon skulle flytta dit om hon vann pa lotto.

...

7 kommentarer:

  1. du är snabbare än mig nu ju!:(:(

    saknar dig, kom hem<3<3
    :)

    SvaraRadera
  2. * börjar träna * . Suzanne Vega ^^

    SvaraRadera
  3. Oj! Och jag som var jättestolt över en avklarad tjejmil! Aja, jag får väl ta och flytta till USA jag med, enda vettiga lösningen, ellerhur?

    SvaraRadera
  4. jadå! Tjejmilen blir ju vardagsmat för dig om du fortsätter springa såhär! Jag ska fortsätta springa ett bra tag in i vinter.. Det börjar ju redan bli höst här :( Snart åker väl vinterjackan fram! Hur är vädret hos dig? Fortfarande 40grader varmt? KRAM!

    SvaraRadera
  5. Helt otroligt vilken skillnad det blir när du tränat där borta, träna inte ihjäl dig bara ;)

    SvaraRadera
  6. att nu är det helg här och tid att kommentera och han är stolt över dina framgångar. Vad tusan betyder rock chalk?

    SvaraRadera